خليك واثق من نفسك
u.d. hg.hعزيزى الزائر عزيزتى الزائره يرجو التكرم بالتسجيل فى المنتدى اذا لم تكن عضو ونتشرف بتسجيلكم معنا وشكراا
خليك واثق من نفسك
u.d. hg.hعزيزى الزائر عزيزتى الزائره يرجو التكرم بالتسجيل فى المنتدى اذا لم تكن عضو ونتشرف بتسجيلكم معنا وشكراا
خليك واثق من نفسك
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
خليك واثق من نفسك

الثقه بالنفس عامل اساسى فلو انت حاسس انك مفتقد الثقه ده تعال معانا وشوف ممكن تلاقى حياتك وثقتك بنفسك مع اصدقائك حبيبتك اهلك وانت الكسبان معانا واعرف ناس بتعرف ايه الحب بجد

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
حد يقدر يحل المشكله ده 1329417734141 www.misrbook.net

حد يقدر يحل المشكله ده

كاتب الموضوعرسالة
Admin
ADMIN
Admin

حد يقدر يحل المشكله ده Empty
مُساهمةموضوع: حد يقدر يحل المشكله ده   حد يقدر يحل المشكله ده Icon_minitimeالسبت أبريل 10, 2010 9:18 pm

انا بحب واحده جارتنا بقالى 6 سنين ومش حب عادى حب هيقتلنى بموت فيها بدرجه فظيعه وحاولت كتير اكلمها لكن بفشل كل مره مش عارف ايه الى بيحصلى لما بشوفها شعور خوف وكسوف وقلق مش عارف ليه بس كنت ببعتلها جوابات بطرق غير مباشره لانى مش قادر اكلمها ولان المره الوحيده الى روحت علشان اكلمها فيها مش رضيت تقف وتكلمنى بس كانت بتقف هى فى الشباك وانا كنت بقف قدامها وكنت ببسلها وهى بتبسلى وحصل مواقف تانيه كتيره غير دى وانا كنت بحس كتير انها بتبادلنى نفس الشعور انا خايف و مش عارف اعمل ايه 6سنين مروا عليا كانهم 600000 مليون سنه بصراحه من كتر ما تعبت حاولت كتير انى انتحر بطرق كتيره لكنى برضك مش عرفت وانا من مده كلمت والدتى على الموضوع واتفقت معاها انها تروح تكلم والدتها فى موضوع خطوبه بس بعد الامتحانات بس انا خايف احسن يقولوا لسه صغيرين لانى انا داخل 3 كليه وهى اصغر منى بسنه والمشكله ان شكلى اصغر من سنى وده الى مخوفنى وانا جبت اخرى مش قادر اصبر اكتر من كده حاسس انى هتجنن او هموت ومحدش حاسس بيه مهما اشتكيت او عملت وخايف احسن تحب حد تانى غيرى ساعتها مش هتردد وهقتل نفسى بجد .
عايز الحل بسرعه الله يخليكوا
https://love2021.yoo7.com

حد يقدر يحل المشكله ده
صفحة 1 من اصل 1